Komunikacja miejska

(18)
  • Otwarte
  • Obszar
  • Wybierz lokalizację

    Anuluj Zatwierdź

    Wybierz lokalizację

    Nie znaleziono

    Zatwierdź

    Zaznacz miejsce na mapie

    lub Wybierz dzielnice
wybrane filtry:
s...@skm.pkp.pl pokaż

PKP Szybka Kolej Miejska

Wybierz numer telefonu

58 721-21-70
g...@gait.pl pokaż
Otwarte do 15:00 więcej

Gdańskie Autobusy i Tramwaje

Wybierz numer telefonu

58 341-00-21 do 23 58 341-07-23
s...@pkm-sa.pl pokaż
Otwarte do 16:00 więcej

Pomorska Kolej Metropolitalna

Wybierz numer telefonu

58 350-11-00
inne oddziały (3)
z...@gdansk.gda.pl pokaż

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Wybierz numer telefonu

58 520-57-00
inne oddziały (2)
z...@zkmgdynia.pl pokaż

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Wybierz numer telefonu

58 623-33-12 801-174-194 695-174-194
s...@mzkzg.org pokaż

Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej

Wybierz numer telefonu

58 342-25-00
p...@pkagdynia.pl pokaż

Przedsiębiorstwo Komunikacji Autobusowej

Wybierz numer telefonu

58 623-05-76 663-03-96
p...@pkmgdynia.pl pokaż

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej

Wybierz numer telefonu

58 622-00-71
p...@pktgdynia.pl pokaż

Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej

Wybierz numer telefonu

58 669-42-01
b...@pksgdynia.pl pokaż

PKS Gdynia S.A.

Wybierz numer telefonu

58 672-23-24 801-112-211

Najczęściej zadawane pytania

Czym zajmują się Zakłady Komunikacji Miejskiej w Trójmieście?
Zakłady Komunikacji Miejskiej w Trójmieście odpowiadają za organizację i realizację przewozów pasażerskich na terenie aglomeracji trójmiejskiej. Zarządzają flotą pojazdów i dbają o sprawną obsługę pasażerów.
Jaka jest rola Zarządu Transportu Miejskiego w Trójmieście?
Zarząd Transportu Miejskiego w Trójmieście pełni funkcję organizatora transportu publicznego. Planuje trasy, ustala rozkłady jazdy, taryfy biletowe oraz nadzoruje funkcjonowanie komunikacji miejskiej.
Jakie środki komunikacji miejskiej są dostępne w Trójmieście?
W Trójmieście dostępne są różne środki transportu publicznego, w tym autobusy, tramwaje oraz Szybka Kolej Miejska (SKM). Tworzą one zintegrowany system ułatwiający poruszanie się po aglomeracji.
Gdzie mogę znaleźć informacje o rozkładach jazdy komunikacji miejskiej w Trójmieście?
Informacje o rozkładach jazdy dostępne są na stronach internetowych Zarządu Transportu Miejskiego oraz poszczególnych przewoźników. Często można je również znaleźć na przystankach oraz w aplikacjach mobilnych.
Jakie rodzaje biletów są dostępne w komunikacji miejskiej w Trójmieście?
Dostępne są różne rodzaje biletów, w tym bilety jednorazowe, okresowe (miesięczne, kwartalne) oraz specjalne (np. dla studentów, seniorów). Szczegółowe informacje o taryfach znajdują się na stronach ZTM.
Gdzie mogę kupić bilety na komunikację miejską w Trójmieście?
Bilety można kupić w automatach biletowych, punktach sprzedaży, kioskach, a także za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Niektórzy przewoźnicy umożliwiają również zakup biletów u kierowcy lub motorniczego.
Jakie są zasady obsługi pasażerów w komunikacji miejskiej w Trójmieście?
Zasady obsługi pasażerów obejmują m.in. konieczność posiadania ważnego biletu, ustępowanie miejsca osobom starszym i niepełnosprawnym oraz przestrzeganie regulaminu przewozu. W przypadku pytań lub problemów można kontaktować się z obsługą przewoźnika.
Czy komunikacja miejska w Trójmieście obejmuje wszystkie trzy miasta?
Tak, system komunikacji miejskiej w Trójmieście obejmuje Gdańsk, Gdynię i Sopot. Umożliwia to swobodne przemieszczanie się pomiędzy tymi miastami za pomocą środków transportu publicznego.